مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:452020-07-14بين الملل

اتحادیه اروپا خواستار جلوگیری از اجرای طرح الحاق کرانه باختری شد


یازده تن از وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نامه ای به رییس سیاست خارجه این اتحادیه خواستار جلوگیری از اجرای طرح گسترش حاکمیت و الحاق اراضی اشغالی در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی شدند.

- یازده تن از وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نامه ای به رییس سیاست خارجه این اتحادیه خواستار جلوگیری از اجرای طرح گسترش حاکمیت و الحاق اراضی اشغالی در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یازده وزیر امور خارجه اروپایی طی نامه ای به جوزپ بورل، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار انجام اقدامات لازم به منظور جلوگیری از فعالیت های اسراییل در اراضی اشغالی و اجرایی کردن طرح الحاق شدند.

تل آویو در تلاش است تا بر بخش های بزرگی از کرانه باختری حاکم شود.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اوایل ماه جاری اعلام کرد، تل آویو مهلت نهایی (1 ژوییه) برای آغاز طرح الحاق و حاکمیت بر اراضی اشغالی در کرانه باختری را به تعویق انداخته است تا با سبک و سنگین کردن خطرات موجود و بررسی زمینه های امنیتی موضوع از پیامدهای جدی و ناگوار آن جلوگیری شود.

در نامه ای که توسط وزیران امور خارجه ایتالیا، فرانسه، بلژیک، ایرلند، مالت، پرتغال، سوئد، دانمارک، لوکزامبورگ، هلند و فنلاند به امضا رسید، دیپلمات های ارشد کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا خواستار جلوگیری از اجرای طرح الحاق کرانه باختری شد

اتحادیه اروپا خواستار جلوگیری از اجرای طرح الحاق کرانه باختری شد