مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:352020-07-14سياسي

اهمیت زیارت امام رضا (ع) از دیدگاه اهل بیت (ع)


امروز چهارشنبه 23 ذی القعده برابر است با روز زیارتی امام رضا (ع) و درباره ثواب زیارت امام رضا (ع) روایات فراوانی از ائمه اطهار (علیهم السلام) نقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس امروز چهارشنبه 23 ذی القعده برابر است با روز زیارتی امام رضا (ع) و درباره ثواب زیارت امام رضا (ع) روایات فراوانی از ائمه اطهار (علیهم السلام) نقل شده که در ادامه به نقل این روایات می پردازیم: 1.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمودند: پاره‏ ای از تن من در زمین خراسان مدفون خواهد شد که هیچ مؤمنی او را زیارت نمی‏ کند، مگر آن که خدا بهشت را برای او واجب و بدنش را بر آتش حرام می‏ سازد .

[1] 2.

امیرالمومنین(علیه السلام) فرمودند: مردی از فرزندان من که نامش هم نام من، و نام پدرش نام پسر عمران، موسی (ع) است، در سرزمین خراسان از راه ظلم و به وسیله زهر کشته خواهد شد، آگاه باشید که هر کس او را در غربتش زیارت کند، خدای(عزوجل) گناهان گذشته و آینده او را بیامرزد، اگر چه آن گناهان همچون عدد ستارگان و شمار قطرات باران و برگ درختان باشد .

[2] 3.

امام صادق(علیه السلام) فرمودند: یکی از نوادگان من در زمین خراسان در شهری به نام طوس کشته می‏ شود، هرکس که با شناخت حقّش، او را زیارت کند، من در روز قیامت او را به دست خود می‏ گیرم و داخل بهشت می‏ کنم، اگر چه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت زیارت امام رضا (ع) از دیدگاه اهل بیت (ع)

اهمیت زیارت امام رضا (ع) از دیدگاه اهل بیت (ع)