مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:002020-07-14سياسي

قضاوت درباره واکسن کرونا زود است/ تا آزمایش واکسن به روی انسان زمان زیادی داریم


محمدعلی محسنی بندپی نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره تولید واکسن کرونا گفت: هنوز قضاوت درباره ساخت واکسن کرونا خیلی زود است، - عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: هنوز قضاوت درباره ساخت واکسن کرونا خیلی زود است، زیرا ویروس، ویروس پیچیده ای است و به دنبال آن ساخت واکسن هم پیچده می شود.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره تولید واکسن کرونا گفت: هنوز قضاوت درباره ساخت واکسن کرونا خیلی زود است، زیرا ویروس، ویروس پیچیده ای است و به دنبال آن ساخت واکسن هم پیچده می شود.

وی ادامه داد: کرونا اصلا دما و مکان نمی شناسد، اما امیدوار بودیم با گرمای هوا این ویروس ضعیف شود که آن هم نشد و برعکس تصورات ما اتفاق افتاد.

محسنی بندپی عنوان کرد: همه این مسایل نشان دهنده پیچیدگی کووید 19 و اطلاعات اندک ما است پس ساخت واکسن هم ساده نخواهد بود و بعد از اینکه واکسن ساخته شد باید روی نمونه های آزماشگاهی حیوانی که شباهت زیادی با بدن انشان دارد امتحان شود که هنوز در این مرحله هم اطلاعات خیلی گسترده ای نداریم.

این عضو کمیسیون بهداشت اضافه کرد: بعد از ازمایشات حیوانی به روی انسان می توانیم آزمایش کنیم و بعد از تازه می توانیم به صورت عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت درباره واکسن کرونا زود است/ تا آزمایش واکسن به روی انسان زمان زیادی داریم

قضاوت درباره واکسن کرونا زود است/ تا آزمایش واکسن به روی انسان زمان زیادی داریم