مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:002020-07-14اقتصادي

از کانون زنان بازرگان مازندران چه می دانید؟


گرفتاری های فراوان معیشتی و اقتصادی امروز در کنار شیوع گسترده بیماری کووید 19، موجب شده تا بسیاری از ما، برخی فعالیت هایی که در اطراف مان در حال انجام است را ندیده و یا اینکه، - ایسنا/مازندران گرفتاری های فراوان معیشتی و اقتصادی امروز در کنار شیوع گسترده بیماری کووید 19، موجب شده تا بسیاری از ما، برخی فعالیت هایی که در اطراف مان در حال انجام است را ندیده و یا اینکه، به آن کمتر توجه کرده باشیم، موضوعی که به جرات می توان در خصوص کانون زنان بازرگان به آن اشاره کرد.

کانون زنان بازرگان، که متشکل از زنان و دختران علاقه مند به حوزه کسب و کار و اقتصاد است، چند سالی می شود که فعالیت گسترده ای دارد اما برخی مشکلات موجب شده یا دیده نشوند و یا اینکه به اهداف اصلی خود دست نیابند، البته نباید از موفقیت هایی که در این مسیر نیز به دست آورده اند به آسانی گذشت.

یکی از این کانون ها، کانون زنان بازرگان در استان مازندران است که مدتی از فعالیت آنها می گذرد و با وجود مشکلات فراوان، سرعت حرکت خود در مسیر رو به جلو را کم نکرده اند و همچنان در این اوضاع پر پیچ و خم، به طی مسیر ادامه می دهند.

مریم نصیری خلیلی رییس کانون زنان بازرگان مازندران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فلسفه چیستی این کانون در مازندران، اظهار کرد: کانون زنان بازرگان مازندران، مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کانون زنان بازرگان مازندران چه می دانید؟

از کانون زنان بازرگان مازندران چه می دانید؟