مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 22:352020-07-14بين الملل

معترضان در فیلادلفیای آمریکا علیه خشونت ورزی پلیس شکایت کردند


گروهی از معترضان در شهر فیلادلفیای آمریکا از پلیس این شهر به دلیل شلیک گاز اشک آور، بکارگیری اسپری فلفل و گلوله لاستیکی علیه تظاهرکنندگان شکایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با تظاهرات گسترده در سرتاسر آمریکا در اعتراض به قتل جورج فلوید مرد سیاهپوست 47 ساله به دست یک پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپلیس، سه دادخواست در دادگاه فیلادلفیا مطرح شد که مقامات این شهر را به استفاده از قوه قهریه و آسیب رسانی به معترضان و حتی تماشاچیانِ تظاهرات در جریان اعتراضهای مسالمت آمیز به نابرابری نژادی و خشونت پلیس متهم می کند.

در یکی از دادخواستها، پلیس فیلادلفیا به پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله لاستیکی به معترضانی که در یک بزرگراه این شهر به طور مسالمت آمیز راهپیمایی کردند، متهم می شود.

دادخواست دیگر پلیس را به استفاده از تانکرهای آبپاش، گاز اشک آور، اسپری فلفل و گلولهای لاستیکی علیه کسب و کارها و مناطق مسکونی سیاه پوستان متهم می کند.

برت گروت مدیر قضایی مرکز حقوقی طرفدار براندازی با بی محابا خواندن واکنش پلیس به معترضان در این شهر اظهار داشت: آنها [پلیس] به هرکسی که می دیدند، شلیک می کند؛ برای ساعتهای متمادی صرفنظر از هر رفتار یا توجیهی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان در فیلادلفیای آمریکا علیه خشونت ورزی پلیس شکایت کردند

معترضان در فیلادلفیای آمریکا علیه خشونت ورزی پلیس شکایت کردند