مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 20:152020-07-14اقتصادي

اهدای 25 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج های نیازمند زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 93 میلیون تومان در قالب کمک هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک هزینه ازدواج در سه ماهه نخست امسال، اظهار کرد: به منظور کمک به امر ازدواج زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد، کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تحکیم نهاد خانواده و ترویج ازدواج آسان در بین جامعه هدف از اهداف مهم کمیته امداد برای ارائه این خدمت به خانواده های تحت حمایت است، افزود: در کنار پرداخت کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان تحت حمایت، ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی با رویکرد دینی از خدمات دیگر کمیته امداد استان زنجان در این بخش بوده که باهدف کمک به پایداری و استحکام بنیان خانواده به این گروه از جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.

صفری در ادامه از اهدای 25 مورد کمک هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد در سه ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: به همین منظور بیش از 93 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 25 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج های نیازمند زنجانی

اهدای 25 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج های نیازمند زنجانی