مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 17:352020-07-14اقتصادي

شاهرود نیازمند افزایش سهمیه پوشش سازمان بهزیستی است


فرماندار شاهرود با بیان اینکه این شهرستان نیازمند افزایش سهمیه بهزیستی است، گفت: دو هزار و 652 جامانده از پوشش بهزیستی در این شهرستان شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه سه شنبه در نشستی با مسئولان بهزیستی شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه دو هزار و 652 نفر نیازمند خدمات بهزیستی در شهرستان به عنوان جامانده شناسایی شده اند، بیان کرد: باید سهمیه سازمان بهزیستی برای پوشش این افراد افزایش یابد.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان بهزیستی راه اندازی شود، افزود: برای کمک به خوداشتغالی مددجویان بهزیستی، این غرفه می تواند در روستان های شاهرود جانمایی و ایجاد شود.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه میزان فعالیت و گستردگی خدمات در حوزه بهزیستی شهرستان شایسته قدردانی است اما مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا زندگی بسیاری از خانواده ها را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: یکی از مسائلی که باید با حضور مدیرکل بهزیستی و مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان تحت عنوان تفاهم نامه همکاری بررسی شود، مسکن معلولان شهرستان است که امیدواریم این موضوع به زودی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در شاهرود سه هزار و 315 نفر معلول دارای پرونده در بهزیستی هستند که از این تعداد یک هزار و 82 نفر معلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود نیازمند افزایش سهمیه پوشش سازمان بهزیستی است

شاهرود نیازمند افزایش سهمیه پوشش سازمان بهزیستی است