مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 17:102020-07-14سياسي

توانمندسازی اقشار نیازمند ضروری است/لزوم اجرای قانون جامع معلولان


استاندار گیلان با تأکید بر اینکه یکی از اولویت ها باید توانمند سازی جامعه هدف تحت پوشش خدمات حمایتی باشد، گفت: اجرای قانون جامع معلولان در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع غروب سه شنبه در دیدار با خانواده بزرگ بهزیستی گیلان با اشاره به 25 تیر ماه سالروز تأسیس سازمان بهزیستی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی در حوزه خدمات اجتماعی یکی از نهادهای پیشرو است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های سازمان بهزیستی تلاش برای رفاه و تحقق عدالت اجتماعی است، گفت: خدمات رسانی از سوی سازمان بهزیستی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده همانند عمل و رفتار برای خداوند متعال است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات سازمان بهزیستی در راستای کاهش آلام و ایجاد امید و احساس امنیت است، گفت: گام برداشتن در راستای امید آفرینی و تقویت اعتماد اجتماعی گامی بزرگ است.

وی در ادامه با تأکید بر همکاری همه دستگاه ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی، تصریح کرد: باید در این بخش از ظرفیت خیران استفاده شده و ارتباط و پیوند میان نهادهای دولتی و غیر دولتی تقویت شود.

زارع با اشاره به شیوع کرونا و با بیان اینکه در این ایام حضور شاهد حضور فعال سازمان ها و سمن های مردمی برای کمک در همه بخش ها بودیم، گفت: سازمان های مردم نهاد به ویژه در استان گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی اقشار نیازمند ضروری است/لزوم اجرای قانون جامع معلولان

توانمندسازی اقشار نیازمند ضروری است/لزوم اجرای قانون جامع معلولان