مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-14سياسي

بنرهای مطالبه دانشجویان در کوی سیاحی اهواز بالا آمد


بنر هایی که اجرایی شدن دستور رهبری برای حل مشکل فاضلاب اهواز را از استاندار می خواست و فریاد درد مردم خوزستان را به گوش مسؤولان می رساند بالا آمد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرقی نمی کند در مرکز شهر باشی یا کوی سیاحی چون پای شبکه آب و فاضلاب در همه جای اهواز لنگ می زند! وارد منطقه که شدیم بوی تند فاضلاب حتی سد ماسک ها را هم شکست و حشرات موذی تمام قد در برابر پروتکل های بهداشتی ایستادند و به آن نیشخند زدند.

کافی است درِ خانه ای باز شود و ساکنانش چند قدمی جلو بیایند، آن وقت با یک رود جاری متعفن روبه رو می شوند که به آن کانال فاضلاب می گویند.

  ام سارا، مادر جوانی است که به قول خودش بدِ روزگار آن ها را مجبور به سکونت در منطقه کوی سیاحی کرده است، دست سارا را کشید و همانطور که رو گرفته بود از پشت در جوابم را میداد: فاضلاب در کوچه رها شده، چقدر میتوانیم جلوی بچه ها را بگیریم انگشت هایش را بالا آورد و شروع به شمردن کرد، بوی فاضلاب، آب گندیده، مجاری روباز و بچه هایی که کم کمش ماهی یک بار به انواع و اقسام بیماری های پوستی و روده ای مبتلا می شوند.

  به پسر بچه ای که وسط جوی فاضلاب نشسته بود اشاره کرد و گفت: پسر همسایه مان است، هرچقدر پدر و مادرش بر سرشان زدند که سمت فاضلاب نرو بی فایده است و قصه مریض شدنش همچنان ادامه دارد، چه میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنرهای مطالبه دانشجویان در کوی سیاحی اهواز بالا آمد

بنرهای مطالبه دانشجویان در کوی سیاحی اهواز بالا آمد