مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-14سياسي

همکاری ستاد دیه و بنیاد شهید در حوزه آزادی زندانیان غیرعمد


با هدف استخلاص زندانیان ایثارگری که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد گرفتار بند شده اند، تفاهم نامه ای بین ستاد دیه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، با توافق به عمل آمده در راستای تکریم و حمایت از جانبازان، خانواده های معظم شهدا و به ویژه بدهکاران غیربزهکاری که سابقه ایثارگری دارند، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سیداسدالله جولایی مدیرعامل این نهاد حمایتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به دنبال این سند همکاری منسوبین درجه اول اعم از والدین، همسر و  فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 25 درصد به بالا در چتر حمایتی ویژه ستاد دیه قرار خواهند گرفت.

طبق بندهای مندرج در تفاهم نامه در راستای مصون سازی زندانیان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران از آسیب های اجتماعی محکومان قطعی در جرایم غیرعمد و محکومیت های مالی ناشی از تسبیب، ضمان یا دیگر عقود مدنی کمیته مشترکی با حضور معاون اجرایی ستاد دیه کشور و معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به موضوعات و موانع احتمالی رسیدگی خواهند کرد.

طرفین به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در اجرای مفاد هر شش ماه تشکیل جلسه داده و گزارشی از پیشرفت فعالیت های انجام شده و محل منابع مالی در جهت آزادی مددجویان واجد شرایط را ارائه خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ستاد دیه و بنیاد شهید در حوزه آزادی زندانیان غیرعمد

همکاری ستاد دیه و بنیاد شهید در حوزه آزادی زندانیان غیرعمد