مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:552020-07-14سياسي

چرا کسی نگران زنان نیست؟!


معاون ترویج و همکاری های علمی پژوهشکده زن و خانواده با اشاره به اینکه متاسفانه دلسوز برای زنان نداریم، گفت: در جامعه هنوز مسئله زنان نداریم و متاسفانه بسیاری از طرف های بحث حجاب نگران زنان نیستند و نگران چیزهای دیگری هستند.

- زهرا داورپناه در نشست تخصصی حجاب و عفاف که امروز در محل رسانه رسمی حوزه برگزار شد، با اشاره به اهمیت پژوهش در رابطه با مسئله حجاب اظهار داشت : یک راه گفتگو در زمینه حجاب این است که زمینه بحث مشخص شود، یکی از چالش هایی که در این زمینه داریم این است که بحث هایی که در این رابطه صورت میگیرد خیلی آمیخته است و زمینه ها و ابعاد موضوع حجاب در این بحث ها مشخص نیست.

معاون ترویج و همکاری های علمی پژوهشکده زن و خانواده با بیان اینکه یکی از کارهایی که دائما در پژوهشکده زن و خانواده انجام میشود پژوهش در این رابطه است، افزود: اخیرا فراتحلیلی در رابطه با حجاب در پژوهشکده انجام شد که همه مقاله ها و کارهای علمی که در حوزه حجاب انجام شده بود تحلیل شد و یکی از نتایجی که به دست آمد این است که چقدر کم در این حوزه گفتگو داشته ایم و نیاز است کسانی که اهل مطالعه هستند در این زمینه ورود کنند.

وی با بیان اینکه مطرح شدن زیاد یک موضوع به معنی عمیق شدن درآن نیست، خاطرنشان کرد: گاهی ما یک کلمه را خیلی تکرار می کنیم و تصور میکنیم که خیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کسی نگران زنان نیست؟!

چرا کسی نگران زنان نیست؟!