مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-14ورزشي

مسئله جدی فدراسیون وزنه برداری مبارزه با دوپینگ است


رییس فدراسیون وزنه برداری مبارزه با دوپینگ را مسئله جدی فدراسیون دانست و گفت: باید هیأت های استانی اقدامات بازدارنده ای را در مسیر مبارزه با دوپینگ انجام دهند.

- علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری عصر امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خوشبختانه امروز یکپارچگی و هماهنگی خوبی را در وزنه برداری البرز شاهد هستیم که این مهم مرهون برنامه ریزی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و رؤسای قبلی هیئت است و رأی قاطع اعضای مجمع به رییس منتخب، انتظارات از هیئت جدید را بالا می برد.

مرادی با بیان این که وزنه برداری البرز از ملی پوشان و استعدادهای درخشانی برخوردار است گفت: فدراسیون تمام قد در کنار رییس منتخب و هیئت استان البرز خواهد ایستاد.

وی تأکید کرد: وزنه برداری همواره یکی از افتخارات ورزش کشور در سطح ملی و بین المللی بوده و مدالهای ارزشمندی را در سطوح مختلف بویژه المپیک برای ورزش کشور به ارمغان آورده است.

رییس فدراسیون وزنه برداری، با اشاره به توسعه وزنه برداری در بخش بانوان، عنوان کرد: اتفاق بزرگ و ارزشمندی که در سالیان اخیر با حمایت وزارت ورزش و جوانان در وزنه برداری رخ داده، پیشرفت و فعالیت چمپیر بانوان در این رشته ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله جدی فدراسیون وزنه برداری مبارزه با دوپینگ است

مسئله جدی فدراسیون وزنه برداری مبارزه با دوپینگ است