مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:152020-07-14اقتصادي

تأمین اجتماعی مولد سرمایه های بیمه شدگان باشد


کارکنان تأمین اجتماعی باید مولدساز سرمایه های عظیمی باشند که بیمه شدگان به رسم امانت در اختیار آنها قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یکی از شاخص های توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته شاخص رفاه اجتماعی است که اساسی ترین مطلب آن پوشش بیمه ای اعم از درمانی و دیگر پوشش های مورد نیاز است.

وی هدف از ایجاد نهاد تأمین اجتماعی را در واقع ایجاد دولت رفاه و افزایش عدالت اجتماعی برشمرد و بیان کرد: در همه دولت ها تلاش بر این بوده که عدالت اجتماعی با حضور همین نهادها گسترش پیدا کند و قشرهای نیازمند تحت پوشش قرار بگیرند.

رحیمی افزود: در برهه ای از زمان سازمان تأمین اجتماعی دچار کم توجهی شد و معضلاتی هم بر آن عارض شد اما تلاش دولت یازدهم و دوازدهم این بود که استقلال سازمان حفظ شود.

استاندار فارس با اشاره به حمایت های دولت در جلسات تسهیل و رفع موانع تولید گفت: سعی بر این است که تناسب بین ورودی و خروجی سازمان حفظ شود و انتظار بیش از حد از سازمان تأمین اجتماعی ممکن است چرخه حرکت معمول آن را دچار نقصان و ایراد کند زیرا در صورتی که ورودی های تأمین اجتماعی کاهش یابند طبیعتاً پرداختی آن را نیز تحت تأثیر قرار خواهند داد.

وی در توصیه ای به مدیران تأمین اجتماعی خواستار ایجاد نگرشی جدی در میان همه کارکنان شد و بیان کرد: مدیران باید توجه کنند که ما هم روزی در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اجتماعی مولد سرمایه های بیمه شدگان باشد

تأمین اجتماعی مولد سرمایه های بیمه شدگان باشد