مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-14اجتماعي

جزییات طرح جدید درمان و بازتوانی معتادان اعلام شد


رییس سازمان بهزیستی با اشاره به جزییات فعالیت مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در کشور، گفت: براساس این طرح، طول دوره درمان یکساله و به صورت 4 ماه اقامت شبانه روزی و 8 ماه به صورت سر پایی خواهد بود.

- به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، وحید  قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم آیین رونمایی از مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در استان های آذربایجان شرقی، البرز، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و یزد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: حدود 18 ماه گذشته بود که از همه مدیران کل دفتر اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از ابتدای تاسیس تاکنون برای تشکیل کار گروه اعتیاد و بازتوانی افراد دارای اعتیاد دعوت شد.

وی افزود: قرار بر این بود تا با استفاده از این کارگروه، آسیب شناسی های لازم از روش های مختلفی که برای درمان و بازتوانی اعتیاد در طول 30 سال گذشته انجام می شد صورت بگیرد تا نقاط منفی، مشکلات و نقاط  قوت  روش های موجود شناسایی شود.

قبادی دانا تصریح کرد: بر این اساس، مطالعات تطبیقی با توجه به فعالیت کشورهای دیگر به ویژه کشور پرتقال که یکی از کشورهای که از شیوع بالای اعتیاد برخوردار است و اقدامات انجام شده در آن کشور انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح جدید درمان و بازتوانی معتادان اعلام شد

جزییات طرح جدید درمان و بازتوانی معتادان اعلام شد