مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:412020-07-14سياسي

85 درصد تجمعات مربوط به مراسمات عزاداری است


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 85 درصد تجمعات مربوط به مراسمات تشییع و تدفین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه 85 درصد تجمعات، مربوط به تدفین، تشییع جنازه، مراسم خاکسپاری و ختم است، اظهار کرد: انتظاری که مجموعه نیروی انتظامی خوزستان، دستگاه های امنیتی، شورای تامین استان و شهرستان ها از مردم فهیم استان دارند، عدم برگزاری تجمعات مراسمات عروسی و عزا است.

وی افزود: یکی از مواردی که در دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بر آن تاکید شده، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که این مساله یکی از چالش های مهم و جدی ما در استان است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: همکاران ما با بزرگان طوایف و بستگان متوفیان به طور مستمر مذاکره می کنند تا مراسم تشییع و خاکسپاری با محدودیت برگزار شود اما بعضا اطرافیان آنها را رعایت نمی کنند.

وی تصریح کرد: در نشست های مختلف به فرماندهان انتظامی و حتی به روسای کلانتری ها و پاسگاه ها در استان ابلاغ شده که هرجا قصد برگزاری مراسمات عزاداری یا عروسی باشد با مراجعه به بزرگان و با مذاکره از تجمع جلوگیری کنند، در نهایت اگر کم توجهی دیده شد، ناچار هستیم با هماهنگی دادستان هر شهرستان از برگزاری مراسم ممانعت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد تجمعات مربوط به مراسمات عزاداری است

85 درصد تجمعات مربوط به مراسمات عزاداری است