مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:212020-07-14سياسي

کلیات و برخی از مواد سند جهش تولید در حوزه علم و فناوری و فرهنگ تصویب شد


در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور کلیات و برخی از مواد سند جهش تولید در حوزه علم و فناوری و فرهنگ تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شور دوم سیاست های راهبردی و برنامه اقدام جهش تولید مرتبط با حوزه فرهنگ و علم و فناوری در هشتصد و سی اُمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه تشکیل شد، انجام شد.

در این جلسه کلیات و برخی از مواد مرتبط با اهداف، سیاست ها و برنامه های اقدام جهش تولید در حوزه علم و فناوری و فرهنگ در چارچوب نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب و پیشنهادات یازده دستگاه مرتبط با این حوزه در زمینه مسایل، موانع، مشکلات و ظرفیت های مرتبط با جهش تولید، بررسی و با برخی اصلاحات و تحلیل ها، کلیات سند و برخی از مواد آن به تصویب رسید.

بر این اساس در حوزه آموزش و پرورش موضوع هر دانش آموز یک مهارت و ایجاد فرهنگ اهمیت دادن به مهارت های فنی به جای مدرک تحصیلی و توسعه گسترش مهارت های فردی در میان دانش آموزان در سند تدبیر شده است.

آموزش و پرورش همچنین به تدوین و اجرای بسته تحولی مهارت آموزی در جهت واجد شرایط شدن هر دانش آموز در یک مهارت و مشارکت بنگاه های اقتصادی و دانش بنیان در ارتقای مهارت دانش آموزان مکلف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات و برخی از مواد سند جهش تولید در حوزه علم و فناوری و فرهنگ تصویب شد

کلیات و برخی از مواد سند جهش تولید در حوزه علم و فناوری و فرهنگ تصویب شد