مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-14اجتماعي

آیین رونمایی از مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد برگزار شد


آیین رونمایی از مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در 5 استان کشور برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید قبادی دانا گفت: حدود 18 ماه گذشته بود که از همه مدیران کل دفتر اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از ابتدای تأسیس تاکنون برای تشکیل کار گروه اعتیاد و بازتوانی افراد دارای اعتیاد دعوت شد.

وی افزود: قرار بر این بود تا با استفاده از این کار گروه، آسیب شناسی های لازم از روش های مختلفی که برای درمان و بازتوانی اعتیاد در طول 30 سال گذشته انجام می شد صورت بگیرد تا نقاط منفی، مشکلات و نقاط قوت روش های موجود شناسایی شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس، مطالعات تطبیقی با توجه به فعالیت کشورهای دیگر به ویژه کشور پرتقال که یکی از کشورهای که از شیوع بالای اعتیاد برخوردار است و اقدامات انجام شده در آن کشور انجام شد.

همچنین مطالعاتی که در خصوص روش های به کار گرفته شده در کشور ایتالیا و میزان بهبود یافته و رها یابی افراد از اعتیاد در این کشور که قابل توجه بود و تفاوت معنی داری داشت صورت گرفت.

به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور، علاوه بر این مطالعات، بررسی و مطالعات علمی ویژه ای در خصوص مراکز اقامتی و سرپایی 28 روزه و سه ماهه که بصورت اقامتی هستند مورد ارزیابی قرار گرفت و در مجموع این مدل به عنوان مدل نوین و پیشرو ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد برگزار شد

آیین رونمایی از مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد برگزار شد