مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-14سياسي

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: تلاش برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه


تلاش برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور آقای ستاری در جلسه امروز این کمیسیون، از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزییات جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 24 تیر) این کمیسیون، گفت: آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون بود.

وی در همین راستا افزود: معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این جلسه گزارشی درباره اقدامات انجام شده در مورد تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملکرد شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، بیان داشت: در ادامه جلسه معاون علمی و فناوری رییس جمهور از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا آذرماه امسال واکسن این ویروس کشف شود.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه آقای ستاری خبرهای خوبی از بازگشت نخبگان به کشور ارائه کرد، اظهار داشت: معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت که این موضوع را یکی از برنامه‌های اساسی این معاونت برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: تلاش برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: تلاش برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه