مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-14سياسي

کشف واکسن کرونا تا آذر توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این کمیسیون از تلاش شرکت های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اعلام کرد که تا آذر واکسن این ویروس خطرناک کشف می شود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست عصر امروز (سه شنبه 24 تیر) این کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد:در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور درباره اقدامات انجام شده در خصوص تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملکرد شرکت های دانش بنیان، پارک های علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ستاری همچنین خبرهای خوبی از بازگشت نخبگان به کشور ارائه و اعلام کرد که این مسئله یکی از برنامه های اساسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

  وی افزود: معاون علمی و فناوری رییس جمهور در کمیسیون آموزش مجلس از  تلاش شرکت های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا آذر واکسن این ویروس خطرناک کشف شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو این کمیسیون همچنین درباره جلوگیری از واردات محصولات تولیدی توسط شرکت های دانش بنیان و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف واکسن کرونا تا آذر توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی

کشف واکسن کرونا تا آذر توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی