مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-14بين الملل

آنکارا: به تحریم های اتحادیه اروپا پاسخ خواهیم داد


وزیرخارجه ترکیه در اظهاراتی گفت که در صورتی که اتحادیه اروپا تحریم هایی بیشتری علیه ترکیه اعمال کند، آنکارا به این اتحادیه پاسخ عملی خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد طاهری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در سطح استان کرمان 13 شهر کرمان، زرند، رفسنجان، چترود، کاظم آباد، اسلام آباد، ریگان، هنزاء، بم، بروات، منوجان و جیرفت در وضعیت قرمز آب قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان افزود: این 13 شهر 63 درصد  جمعیت استان را در خود جای داده اند که در وضعیت قرمز آب قرار دارند و در چند روزی که شهر کرمان دچار تنش آبی بود ما این مشکل را همزمان در شهرستان های رفسنجان و زرند داشتیم.

وی عنوان کرد: کرمان 230 هزار واحد مسکونی دارد و هر واحدی از یک کولر آبی استفاده کند 230 هزار کولر در روز روشن هستند و اگر هر واحدی دو کولر داشته باشد این رقم دو برابر و به 460 کلر می رسد و هر کولر به طور متوسط در ساعت 20 لیتر آب مصرف می کند.

طاهری ابراز داشت: چندین سال پیش حد میدان آزادی تا چهارراه شفا، 95 درصد آن خانه ویلایی بود و اکنون 60 درصد این خانه ها تبدیل به آپارتمان های چندین طبقه شده است که شبکه آب جوابگویی این واحدها نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: در چند روزی که در شهر کرمان با قطعی و مشکل آب مواجه شدیم، با 4 دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: به تحریم های اتحادیه اروپا پاسخ خواهیم داد

آنکارا: به تحریم های اتحادیه اروپا پاسخ خواهیم داد