مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-14اقتصادي

هزار و 841 پزشک مازندرانی اظهارنامه مالیاتی را تکمیل کردند/فرار مالیاتی کاهش یافت


مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: تاکنون هزار و 841 نفر پزشک در استان اظهارنامه مالیاتی را تکمیل کردند، پس حدود 88 درصد جامعه آماری ما در جامعه پزشکی این تکلیف را انجام دادند - علی اکبر حمزه ای امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری، اظهار کرد: به استناد ماده 139، فعالیت های فرهنگی، انتشاراتی هنری می تواند از معافیت مالیاتی استفاده کند اما شرط آن تسلیم اظهارنامه در مهلت مقرر است.

وی افزود: مؤدیان باید دارای مجوز یا پروانه فعالیت باشند در این صورت می توانند از معافیت مالیاتی استفاده کنند، در مواردی که افراد درآمدشان در گروه سوم قرار دارد، امسال 60 برابر درآمد سالانه از پرداخت مالیات معاف می شوند.

حمزه ای تصریح کرد: با پرکردن فرم در سامانه و اینکه اگر درآمد زیر 2 میلیارد تومان باشد مدارک هم اسقاط می شود مگر اینکه مستنداتی پیدا شود که درآمدشان بیش از آن 60 برابر باشد در آن زمان از معافیت و مزایای تبصره ماده 100 بهره مند نمی شوند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران خاطرنشان کرد: مؤدیان میتوانند از طریق ورود به سامانه www.

tax.

gov.

ir اطلاعات خود را ثبت کنند تا ببینند مشمول معافیت مالیاتی می شوند یا خیر! سران قوا بتازگی با تصویب قانون 60 برابری خواستند که مشاغل ضعیف و بنگاه اقتصادی خردپا را از سیستم مالیاتی خارج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 841 پزشک مازندرانی اظهارنامه مالیاتی را تکمیل کردند/فرار مالیاتی کاهش یافت

هزار و 841 پزشک مازندرانی اظهارنامه مالیاتی را تکمیل کردند/فرار مالیاتی کاهش یافت