مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-14اقتصادي

بهره برداری از 51 طرح اقتصادی جهش تولید در لرستان تا پایان امسال


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: 51 طرح اقتصادی ویژه جهش تولید در سال 99 برای این استان پیش بینی شده و لازم است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسد عبدالهی امروز سه شنبه در جلسه کمیته اقتصادی طرح های جهش تولید گفت: 51 طرح اقتصادی در قالب جهش تولید در سال 99 برای استان لرستان پیش بینی شده و لازم است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: این واحدهای اقتصادی در حوزه جهش تولید در استان لرستان توسط بخش خصوصی و دولتی حمایت می شوند که تعدادی از آن ها افتتاح شده و یا در شرف افتتاح است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در این زمینه به پروژه نیروگاه خرم آباد اشاره کرد که فاز اول آن به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و همچنین پالایشگاه پلدختر را به عنوان یکی دیگر از پروژه های جهش تولید معرفی کرد که توسط بخش خصوصی ایجاد شده و با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومان فاز اول آن شامل تولید قیر و گازوییل افتتاح شده است.

عبداللهی اجرای فاز دوم پتروشیمی خرم آباد را به عنوان یکی از واحدهای بی نظیر در کشور در قالب این پروژه ها عنوان کرد که آماده افتتاح و بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 51 طرح اقتصادی جهش تولید در لرستان تا پایان امسال

بهره برداری از 51 طرح اقتصادی جهش تولید در لرستان تا پایان امسال