مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-14اقتصادي

تشکیل هیئت خبرگان بانکی در استان سمنان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، گفت: احکام اعضای هیئت خبرگان بانکی استان ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صادر شده و از این پس جلسات این هییت به منظور تسریع و تسهیل در تصویب تسهیلات، - تشکیل خواهد شد.

حبیب الله خجسته پور، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه هیئت خبرگان بانکی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور تسریع در تصویب و پرداخت تسهیلات رونق تولید تشکیل شد، اظهار کرد: اعضای این هیئت به پیشنهاد استاندار سمنان معرفی و احکام توسط رییس بانک مرکزی صادر می شود که از این پس جلسات این هیئت به دبیری دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان و در محل این کمیسیون برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 5 نفر به پیشنهاد استاندار سمنان به بانک مرکزی معرفی شدند که حکم 4 نفر از اعضای هیئت خبرگان بانکی استان صادر شده است.

خجسته پور افزود: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور به ریاست وزیر صمت و در سطح استان به ریاست استاندار تشکیل می شود و بانک ها و موسسات اعتباری موظفند به استناد ماده 62 قانون رفع موانع تولید، ظرف یکماه در خصوص موافقت یا مخالفت خود برای تصویب پرداخت تسهیلات به طرح های مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیئت خبرگان بانکی در استان سمنان

تشکیل هیئت خبرگان بانکی در استان سمنان