مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-14دانش

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رتبه سوم «روابط عمومی الکترونیک» کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور در آیینی که با حضور منصور غلامی، - دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رتبه سوم روابط عمومی الکترونیک کسب کرد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با کسب رتبه سوم در حوزه روابط عمومی الکترونیک در ردیف روابط عمومی های برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور در آیینی که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران ارشد این وزارت در محل سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

در این جشنواره که در بخش های اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و انتشارات، و روابط عمومی الکترونیک در دو محور ویژه، شامل مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع و همچنین مسئولیت اجتماعی برگزار شد، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان توانست رتبه سوم حوزه روابط عمومی الکترونیک را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است، استفاده از تکنولوژی های الکترونیکی در جهت اطلاع رسانی مناسب، مانند نشریه خبری - الکترونیکی، مدیریت وب سایت دانشگاه و پیام رسان ها، استفاده از تکنیک های اطلاع رسانی در محتوای اخبار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رتبه سوم «روابط عمومی الکترونیک» کسب کرد

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رتبه سوم «روابط عمومی الکترونیک» کسب کرد