مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-14پزشكي

راه اندازی بخش دوم بستری بیماران کرونایی در اورژانس بیمارستان پلدختر


رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از راه اندازی بخش دوم بستری بیماران کرونایی به ناچار در اورژانس بیمارستان این شهرستان خبر داد.

- علی صفدر سیاوشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر از راه اندازی بخش دوم بستری بیماران کرونایی در اورژانس بیمارستان پلدختر خبر داد و اظهار داشت: افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و موارد نمونه های مثبت در پلدختر در حال وخیم شدن است.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر پاسخگوی افزایش تعداد افراد کرونایی و بستری ها نیست و امکانات رو به اتمام است و در این صورت بیماران باید به مرکز استان ارجاع داده شوند که متحمل هزینه و سایر مشکلات برای خانواده و شبکه بهداشت شهرستان است.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: نظام درمان شهرستان علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات، درگیری کادر و پرسنل درمان با کرونا و خستگی کار اما با کمال افتخار با قوت به بیماران خدمات رسانی می کنند و در حال آماده باش هستند.

سیاوشی، تنها راه برون رفت از معضلات و مشکلات شرایط شیوع کرونا در پلدختر را رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری مردم دانست و افزود: علت اصلی شیوع بی رویه ویروس کرونا در پلدختر، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم فاصله گذاری اجتماعی و مهمتر از آن تجمع مردم در مراسم های عروسی و عزا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش دوم بستری بیماران کرونایی در اورژانس بیمارستان پلدختر

راه اندازی بخش دوم بستری بیماران کرونایی در اورژانس بیمارستان پلدختر