مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-14دانش

دانشگاه اصفهان پژوهشگر پسادکتری می پذیرد


مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه اصفهان از میان دانش آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه مند به گذراندن دوره های پسادکتری برای سال تحصیلی 1400-1399 باشند، - ایسنا/اصفهان مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه اصفهان از میان دانش آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه مند به گذراندن دوره های پسادکتری برای سال تحصیلی 1400-1399 باشند، پژوهشگر پسادکتری می پذیرد.

مهدی مومنی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: علاقه مندان می تواند با مطالعه موضوعات بر روی سایت اینترنتی دانشگاه اصفهان نسبت به ارسال مدارک خواسته شده اقدام کنند.

وی افزود: دوره پسادکتری از مهر 99 تا پایان شهریور 1400 است که آخرین مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره، دهم مرداد امسال اعلام شده است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: پژوهشگران پسادکتری این دوره در دانشگاه اصفهان می توانند در صورت تمایل به تمدید دوره در صورت اتمام تعهدات تا پایان شهریور 99، در این فراخوان شرکت کنند.

مومنی با بیان اینکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش آموختگی دکتری حداکثر 2 سال است، اضافه کرد: اطلاعات بیشتر این موضوع، در سایت دانشگاه اصفهان به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اصفهان پژوهشگر پسادکتری می پذیرد

دانشگاه اصفهان پژوهشگر پسادکتری می پذیرد