مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-14فرهنگي

صنوف سینمایی پس از ثبت قانونی هیچ کمکی برای عبور از کرونا دریافت نکردند


دست کم نوزده صنف سینمایی در وزارت تعاون، کار و رفاه ثبت نام کرده اند و آن گونه که در اساسنامه تازه خانه سینما آمده، طرف اول همکاری و ارتباط سازمان سینمایی در اساسنامه تازه، - با وجود آنکه ثبت صنوف سینمایی در وزارت تعاون، کار و رفاه می‌توانست یک فرصت و دریچه تازه‌‌ای برای جذب منابع در راستای حمایت از اقشار ضعیف فعال در صنوف باشد اما از زمان ثبت قانونی تاکنون شاهد هیچ کمکی از این ناحیه به صنوف سینمایی نشده و این وضعیت دور از انتظار و اسباب دلخوری و نگرانی اهالی سینما را نسبت به دورنمای چنین وضعیتی فراهم ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ پس از شیوع کرونا، کمک‌هایی از سوی نهادهای مختلف از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عمدتاً از طریق خانه سینما میان اعضای کم‌بضاعت صنوف سینمایی توزیع شد.

این کمک‌ها بی‌حاشیه نبود و نقدها فراوانی به آن وارد اما اتفاق مهم‌تر، عدم کمک مستقیم وزارت تعاون، کار و رفاه به اهالی سینما به ویژه صنوف سینمایی بود اما چرا اساساً چنین انتظاری وجود داشت؟ دست‌کم نوزده صنف سینمایی در وزارت تعاون، کار و رفاه ثبت‌نام کرده‌اند و آن‌گونه که در اساسنامه تازه خانه سینما آمده، طرف اول همکاری و ارتباط سازمان سینمایی در اساسنامه تازه، وزارت کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف سینمایی پس از ثبت قانونی هیچ کمکی برای عبور از کرونا دریافت نکردند

صنوف سینمایی پس از ثبت قانونی هیچ کمکی برای عبور از کرونا دریافت نکردند