مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-14سياسي

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی احسان در کرونا در خراسان جنوبی


معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری بخش ویژه سومین دوره جشنواره سرود و نمایش احسان با عنوان «خاطره گویی 112 ثانیه ای احسان در کرونا» خبر داد.

- بیرجند- معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری بخش ویژه سومین دوره جشنواره سرود و نمایش احسان با عنوان خاطره گویی 112 ثانیه ای احسان در کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فائزه موهبتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا بیان کرد: اگر چه این ویروس از چند ماه گذشته در انجام برنامه های مختلف اختلال ایجاد کرده اما جمعیت هلال احمر از فعالیت های ذاتی خود غافل نشده است.

وی با اشاره به عمده فعالیت های کانون های دانش آموزی هلال احمر گفت: هرساله همزمان با ایام فراغت دانش آموزان، برنامه هایی ویژه اعم از سرود و نمایش برای این قشر برگزار می شود.

موهبتی ادامه داد: در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا، بخش ویژه سومین دوره مسابقات سرود و نمایش احسان با عنوان خاطره گویی احسان در کرونا برگزار می شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تقویت حس بشر دوستی و کمک به همنوع در میان نوجوانان، ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع کرونا و ایجاد شور و نشاط و تجلی رفتارهای بشر دوستانه در ایام کرونا از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی احسان در کرونا در خراسان جنوبی

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی احسان در کرونا در خراسان جنوبی