مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-12بين الملل

جو بایدن برنده بحران


تا چند ماه پیش انتظار می رفت ترامپ با وجود همه رسوایی ها و به خاطر توسعه اقتصادی، در ماه نوامبر مجددا انتخاب شود اما شیوع ویروس کرونا و انتقاد ترامپ از معترضان به مرگ جورج فلوید، - کفه ترازو را به نفع بایدن تغییر داد.

بزرگ ترین نکته به نفع بایدن، این است که ترامپ هر روز شانس خود را برای پیروزی در انتخابات کاهش می دهد و این نامزد دموکرات نیازی به تلاش بیشتر ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: هیکو ماس ، وزیر خارجه آلمان، در سخنرانی خود خطاب به اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا با اطمینان گفت که فارغ از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، اروپایی ها باید درباره چگونگی مهار بهتر بحران ها بیندیشند؛ حتی بدون ایالات متحده، اما بسیاری از اندیشمندان اروپایی مانند جانان گانش و ولفگانگ مونچاو از روزنامه فایننشال تایمز معتقدند روابط آمریکا و اتحادیه اروپا حتی اگر یک دموکرات، دونالد ترامپ ، رییس جمهوری آمریکا را شکست دهد، به طور درخور توجهی تغییر نخواهد کرد.

الکساندر سوروس، تحلیلگر امور آمریکا بر این باور است که بر اساس این استدلال، یک رییس جمهوری دموکرات نیز همچنان از روابط تجاری حمایت و با غرایض انزواطلبانه شهروندان آمریکا همدلی خواهد کرد؛ پس او نیز برای دفاع از اتحادیه اروپا چک بدون امضا نمی نویسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن برنده بحران

جو بایدن برنده بحران