مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-12اقتصادي

ماهانه 180 میلیون ماسک در کشور می شود


رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت گفت: ماهانه حدود 180 میلیون ماسک تولید و در اختیار شبکه های درمانی و توزیعی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت در حاشیه جلسه کارگروه با اشاره به بحران کرونا در شرایط فعلی کشور، گفت: برابر دستور سرپرست وزارت صمت، کارگروه متشکل از مدیران ارشد وزارت صمت و بهداشت و نمایندگان اتاق اصناف، تعزیرات، شرکت های تولیدی و دستگاه های مرتبط بصورت جلسات هفتگی، ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید ماسک در کشور، هماهنگی های لازم در خصوص افزایش تولید و مدیریت توزیع در شبکه درمان و بین مردم را به عمل می آورد.

این مقام مسئول افزود: با تدابیر اتخاذ شده بین حلقه تولید و توزیع بخش خصوصی با نظارت وزارت صمت و بهداشت، ماهانه حدود 180 میلیون ماسک تولید و در اختیار شبکه های درمانی و توزیعی قرار می گیرد.

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت (ستاد لجستیک کرونا) از تشدید نظارت ها بر فرایند تولید تا توزیع ماسک خبر داد و گفت: با هرگونه سواستفاده از بحران کرونا در تولید و توزیع ملزومات بهداشتی برخورد قاطع می شود و بازرسین سازمان حمایت، بهداشت، اصناف و تعزیرات با قاطعیت ضمن نظارت بر فرایند تولید، نظارت ویژه ای در چرخه توزیع نیز داشته باشند و متخلفین را به مرجع قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه 180 میلیون ماسک در کشور می شود

ماهانه 180 میلیون ماسک در کشور می شود