مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-12پزشكي

تصفیه خون بیماران بدحال کرونایی در همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به انجام روش درمانی تصفیه خون در بیماران بدحال کرونا اعلام کرد: چندین مورد تصفیه خون برای بیماران مبتلا به کروناویروس در استان انجام شده است.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به انجام روش درمانی تصفیه خون در بیماران بدحال کرونا اعلام کرد: چندین مورد تصفیه خون برای بیماران مبتلا به کروناویروس در استان انجام شده است.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: حدود 600 نفر با نتیجه آزمایش کرونا مثبت در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 76 نفر در ICU و مابقی بیماران در بخش عادی حضور دارند.

وی با خبر نصب یک اکسیژن ساز در بیمارستان سینا ادامه داد: یک اکسیژن ساز نیز امروز برای بیمارستان بعثت نصب می شود و دو عدد اکسیژن ساز دیگر نیز قرار است چهارشنبه تحویل بگیریم که پس از نصب آنها مشکل کمبود اکسیژن ساز در استان حل می شود.

جلیلی درباره روش درمانی تصفیه خون برای بیماران بدحال مبتلا به کروناویروس در استان توضیح داد: تصفیه خون فعلاً جزء روش های تحقیقاتی است و جزء پروتکل درمان بیماران نیست اما برای بیمارانی که بدحال بوده اند و شرایط جسمی آنها اجازه داده، برای چندین مورد در استان این کار را انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خون بیماران بدحال کرونایی در همدان

تصفیه خون بیماران بدحال کرونایی در همدان