مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-12اقتصادي

مرغداران معتقدند قیمت مصوب مرغ 20 هزار تومان است


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت و کمبود نهاده ها و کاهش جوجه ریزی قیمت مرغ بالاتر از نرخ مصوب است، - ایسنا/اصفهان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت و کمبود نهاده ها و کاهش جوجه ریزی قیمت مرغ بالاتر از نرخ مصوب است، گفت: در حال حاضر مرغداران معتقدند که قیمت مصوب مرغ باید 20 هزار تومان باشد.

اسماعیل نادری صبح امروز (یکشنبه-22 تیر ماه) در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اینکه فرش دستباف یکی از اصلی ترین مباحث در حوزه معاونت بازرگانی سازمان است، اظهار کرد: در صورت تعامل و کمک شورای شهر و شهرداری اصفهان، با حمایت از تشکل ها در حاشیه شهر اصفهان، کارگاه های قالیبافی راه اندازی شود تا از این طریق بتوان به اشتغال کشور و توانمندسازی خانواده کمک کنیم.

وی با در ادامه به وجود 87 هزار واحد صنفی در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: بالای 90 درصد واحدهای صنفی در شهر اصفهان واقع هستند و در این میان با برخی صنایع و اصناف آلاینده مزاحم و نیمه مزاحم روبرو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان با بیان اینکه 5 هزار واحده آلاینده در اصفهان داریم، تصریح کرد: سازمان صمت با مشارکت شهرداری و شورای شهر اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران معتقدند قیمت مصوب مرغ 20 هزار تومان است

مرغداران معتقدند قیمت مصوب مرغ 20 هزار تومان است