مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-12دانش

مسئولان استانی از واگذاری سیلوی کنگاور به قیمتی کمتر از ارزش واقعی جلوگیری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کنگاور در بیانیه ای در خصوص نحوه واگذاری ناعادلانه سیلو در این شهرستان نوشت: - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کنگاور در بیانیه ای نوشت: مسئولان کرمانشاه از واگذاری سیلوی کنگاور به یک دهم قیمت واقعی جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کنگاور در بیانیه ای در خصوص نحوه واگذاری ناعادلانه سیلو در این شهرستان نوشت: مسئولین استان و حتی شهرستان باید با پیگیری های سریع خود موجب عدم انتقال و واگذاری سیلوی کنگاور به قیمت غیر کارشناسی شده و مبلغی که یک دهم قیمت واقعی این سیلو در شهرستان کنگاور است، شوند.

در این بیانیه آمده است:کشور ما امروز در شرایط حساسی قرار دارد و فشار های حداکثری خارجی و مشکلات داخلی که حاصل عمل نکردن برخی از مسئولین به مطالبات مقام معظم رهبری است.

اقتصاد، معیشت مردم را دچار مشکلات کرده است در شرایطی که تاکید مقام معظم انقلاب بر رسیدگی به معیشت مردم و عدم حیف و میل کردن املاک و اموال دولتی و بیت المال است، انتظار می رود مسئولین کشور تبعات تصمیمات خود را به صورت کامل بسنجند و اقدامات خود را در زمان مناسب و به نفع ملت و کشور انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استانی از واگذاری سیلوی کنگاور به قیمتی کمتر از ارزش واقعی جلوگیری کنند

مسئولان استانی از واگذاری سیلوی کنگاور به قیمتی کمتر از ارزش واقعی جلوگیری کنند