مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12اقتصادي

ماجرای قیمت شناور بلیت سینما چیست؟/ فرصت 6 ماهه به سامانه های فروش


مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی تأکید کرد سامانه های فروش بلیت سینما فرصت 6 ماهه دارند تا 10 درصد سهم بازار را به دست بیاورند و در غیر این صورت از «سمفا» حذف می شوند.

- مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی تأکید کرد سامانه های فروش بلیت سینما فرصت 6 ماهه دارند تا 10 درصد سهم بازار را به دست بیاورند و در غیر این صورت از سمفا حذف می شوند.

محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد 5 سامانه فروش بلیت سینما که از ابتدای تیرماه ذیل سامانه سمفا مشغول به فعالیت شده اند، گفت: ارزیابی قطعی درباره وضعیت فعالیت سامانه های فروش بلیت هنوز زود است، چون میل مردم فعلاً قابل پیش ببینی نیست تا میزان استقبال از هر کدام برآورده شود.

یعنی نمی دانیم که آیا این مخاطبان فعلی همان مخاطبان خاص سینما هستند یا نه؟ این موضوعات باید به مرور زمان بررسی و نسبت به انتظارات آسیب شناسی شوند.

وی تأکید کرد: سامانه های فعلی به لحاظ زیرساختی در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند، اما با توجه به اینکه به یکباره فرآیند عرضه بلیت از یک سامانه فروش به 5 سامانه افزایش پیدا کرده است، طبیعتاً روی میزان فروش آنها تاثیر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قیمت شناور بلیت سینما چیست؟/ فرصت 6 ماهه به سامانه های فروش

ماجرای قیمت شناور بلیت سینما چیست؟/ فرصت 6 ماهه به سامانه های فروش