مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-12دانش

کاستی های موجود در زمینه آموزش مجازی نباید در ترم آینده تکرار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به لزوم بهبود زیرساخت های آموزشی برای ترم آینده تحصیلی در دانشگاه ها گفت: - معاون آموزشی وزیر علوم گفت: لازم است از فرصت تابستان در زمینه بهبود زیرساخت ها و تجهیزات استفاده کنیم تا کاستی های موجود در زمینه آموزش مجازی در ترم آینده تکرار نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به لزوم بهبود زیرساخت های آموزشی برای ترم آینده تحصیلی در دانشگاه ها گفت: کاستی های آموزش مجازی در ماه های اخیر نباید در ترم های آینده تکرار شود و کلاس های حضوری و غیر حضوری، محتمل ترین سناریو برای ترم جدید تحصیلی دانشگاه ها است.

وی با اشاره به لزوم هم فکری در خصوص برنامه آموزشی فصل تابستان و نیم سال تحصیلی 99-400 اظهار کرد: آموزش عالی در کمتر از 5 ماه، مسیری را طی کرد که به طور طبیعی چند سال طول می کشید و هم اکنون در اکثر مراکز آموزشی، از زیرساخت های حداقلی آموزش مجازی برخوردار هستیم.

البته برخی مراکز از توان حداکثری خوبی برخوردار هستند، اما از حیث امکانات حداقلی می توان گفت که اکثریت مراکز از آن برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی های موجود در زمینه آموزش مجازی نباید در ترم آینده تکرار شود

کاستی های موجود در زمینه آموزش مجازی نباید در ترم آینده تکرار شود