مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-12اقتصادي

استاندار: از امروز آب و برق کرمانشاه نباید قطع شود/ مدیران باید پاسخگو باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه رفع مشکل قطعی آب و برق در برخی از محلات شهر کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به شرایط استان و وضعیت ویروس کرونا، مسؤولان شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق باید تلاش خود را دوچندان کنند تا شاهد قطعی آب و خاموشی برق در استان نباشیم.

وی ادامه داد: با متوالی زاده، مدیرعامل توانیر تماس تلفنی داشته ایم و وی قول افزایش تا 700 مگاوات را داده اند، بنابراین دیگر پذیرفته نیست در محلات شهر کرمانشاه قطعی برق داشته باشیم که در پی این قطعی متاسفانه قطعی آب هم داریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آب در بعضی ساعات در پایان شب در برخی از محلات شهر ممکن است قطعی داشته باشد که این موضوع هم سریع جبران می شود.

وی با بیان اینکه قطعی آب و برق در روز نباید داشته باشیم، متذکر شد: از امروز این از مدیران پذیرفتنی نیست که آب و برق محله ای قطع باشد، باید پاسخگو باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: طی یک ماه گذشته 17 چاه وارد مدار شده و این موضوع موجب شده تا 480 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب شهر کرمانشاه اضافه شد.

کاکاوند اضافه کرد: جاهای حساس مانند ایستگاه های پمپاژ، تصفیه خانه ها و منابع تامین (چاه ها) نباید قطعی برق داشته باشند و اگر احیانا به هر دلیل اگر جایی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: از امروز آب و برق کرمانشاه نباید قطع شود/ مدیران باید پاسخگو باشند

استاندار: از امروز آب و برق کرمانشاه نباید قطع شود/ مدیران باید پاسخگو باشند