مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-12اقتصادي

افراد فاقد بیمه از تسهیلات حمایتی کرونا بهره مند می شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: صاحبان و فعالان کسب و کارهای فاقد بیمه که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند تسهیلات حمایتی دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، رضا اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا طرح احصا فعالیت ها و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به صورت ملی اجرا شد، گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی به شاغلان کسب و کارها و فعالان اقتصادی 14 رسته و 550 حرفه آسیب دیده از کرونا در ستاد ملی مقابله با کرونا تأیید و فرآیند ثبت نام از 13 خرداد ماه آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرصت ثبت نام تا پایان تیرماه همچنان باقی است و افراد با مراجعه به سامانه کارا می توانند برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی کرونا ثبت نام کنند، گفت: بر این اساس بنگاههایی که کد کارگاهی و شاغل بیمه شده داشته و از سال گذشته تاکنون فعال بوده اند، بر اساس تعداد نیروهای کار فعال خود مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا می شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا امکان ثبت نام متقاضیان فاقد بیمه در رسته های اعلامی فراهم شد و مشاغل و کسب وکارهای فاقد بیمه می توانند به سامانه کارا مراجعه و مراحل ثبت نام خود را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فاقد بیمه از تسهیلات حمایتی کرونا بهره مند می شوند

افراد فاقد بیمه از تسهیلات حمایتی کرونا بهره مند می شوند