مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-12اقتصادي

مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه: خاموشی ها ناشی از حوادث است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه فعلا خاموشی برنامه ریزی شده در کرمانشاه اعمال نشده، گفت: خاموشی هایی که اخیرا رخ داده ناشی از اضافه مصرف و آسیب به پست و ترانس های برق است.

- مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه: خاموشی ها ناشی از حوادث است ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه فعلا خاموشی برنامه ریزی شده در کرمانشاه اعمال نشده، گفت: خاموشی هایی که اخیرا رخ داده ناشی از اضافه مصرف و آسیب به پست و ترانس های برق است.

امیدعلی مرآتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه در زمینه مصرف برق از سهمیه ای که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده عبور کردیم، اما هنوز خاموشی برنامه ریزی شده در هیچ نقطه ای از شهر کرمانشاه اعمال نکرده ایم.

وی ادامه داد: خاموشی هایی که اکنون گاهی در برخی از نقاط شهر رخ می دهد ناشی از اضافه مصرف برق است که فشاری خارج از توان را به شبکه برق منطقه وارد کرده و باعث اتصالی و یا آسیب به پست و ترانس های برق می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش موارد حوادث برق به دنبال مصرف بالای مشترکین خبر داد و عنوان کرد: تا نیروهای شرکت برق برای رفع اختلال اقدام و آسیب وارد شده را اصلاح کنند، مشترکین مدتی را در خاموشی می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه: خاموشی ها ناشی از حوادث است

مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه: خاموشی ها ناشی از حوادث است