مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-12پزشكي

حریرچی: کرونا در پاییز و زمستان بدتر از بهار و تابستان خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، با عنوان این مطلب که استفاده از ماسک یک حرکت اجتماعی و بیانگر آن است که من نمی خواهم دیگران را آلوده کنم، - معاون کل وزارت بهداشت، گفت: طبق آخرین پیش بینی ها شرایط ابتلا و یا مرگ و میر بر اثر کرونا در پاییز و زمستان، بسیار بدتر از بهار و تابستان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، با عنوان این مطلب که استفاده از ماسک یک حرکت اجتماعی و بیانگر آن است که من نمی خواهم دیگران را آلوده کنم، تاکید کرد: در سه هفته گذشته استفاده از ماسک در تهران به 10 درصد و در برخی شهرستان ها به 20 درصد نزول کرده بود، اما با راه اندازی پویش من ماسک می زنم ، طبق بررسی های صورت گرفته در برخی شهر ها همچون اصفهان و مراکز سایر استان ها استفاده از ماسک به 75 درصد و در تهران هم این آمار به بالای 50 درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: این آمار خوب است، ولی کافی نیست اگر این آمار به 95 درصد برسد رکورد جهانی در مراقبت های پیشگیرانه از ابتلاء به کرونا به ثبت خواهد رسید.

معاون کل وزارت بهداشت، با بیان اینکه حد مطلوب جلوگیری و اقدام پیشگیرانه از ابتلاء به کرونا استفاده 80 درصد مردم از ماسک است، افزود: آمار بالای مرگ و میر مبتلایان به کرونا در این روزها، حاصل مسافرت های مردمی در ایام عید فطر و تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: کرونا در پاییز و زمستان بدتر از بهار و تابستان خواهد بود

حریرچی: کرونا در پاییز و زمستان بدتر از بهار و تابستان خواهد بود