مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-12اقتصادي

صرفه جویی 48 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت مشترکین برق در طرح های مدیریت مصرف و بهره مندی از مزایای تشویقی آن 48 مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شد.

- مجید فرهزاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از آغاز فصل گرما تاکنون با مشارکت مشترکین برق در طرح های مدیریت مصرف و بهره مندی از مزایای تشویقی آن، 48 مگاوات در مصرف برق چهارمحال و بختیاری صرفه جویی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان مشارکت کشاورزان، صنعتگران و دیگر حوزه ها در طرح های مدیریت مصرف سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، افزود: پیک بار مصرف برق از آغاز فصل گرما تاکنون به میزان 352 مگاوات حادث شد که سهمیه تعیین شده همان روز از سوی شرکت توانیر 353 مگاوات تعیین شده بود.

وی اضافه کرد: براساس محاسبات انجام شده در خصوص مشارکت مشترکین برق در طرح های مدیریت مصرف و بهره مندی از مزایای تشویقی آن،  بالغ بر 48 مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شد و در پی آن مصرف برق استان در محدوده سبز قرار گرفت.

فرهزاد با بیان اینکه براساس نقشه پهنه بندی مصرف برق کشور که توسط شرکت توانیر منتشر شده است چهارمحال وبختیاری تاکنون در محدوده سبز و مجاز قرار دارد، عنوان کرد: مردم باتوجه به افزایش دما و به تناوب افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 48 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

صرفه جویی 48 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری