مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-12اقتصادي

حسینی کیا: ارزش یارانه مردم به 2 دلار رسیده است


نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم تاکید کرد که باید از امید بستن به کدخدا دست کشید و بر جوانان و ظرفیت های اقتصادی کشور تکیه کرد.

- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم تاکید کرد که باید از امید بستن به کدخدا دست کشید و بر جوانان و ظرفیت های اقتصادی کشور تکیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی کیا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسوولیت دولت در برابر مردم بیان کرد: هدف از برجام برداشتن تحریم های ظالمانه بود، اما امروز نتیجه چند سال مذاکره، شدیدتر شدن تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم و دلار بالای 20 هزار تومان و سکه بالای 10 میلیون و قیمت مسکن دست نیافتنی شده است.

وی با بیان این که یارانه مردم ارزش 2 دلار پیدا کرده است با انتقاد شدید از موافقان مذاکره اظهار کرد: آیا شرم نمی کنید که با قاتل سردار قاسم سلیمانی می خواهید مذاکره کنید؟ وی درباره قیمت نجومی مسکن و جایگاه گوشت و مرغ و تخم مرغ در سفره مردم از دولتمردان پرسید: آیا از وضعیت زندگی کارگران و بازنشستگان که مجبورند دو شیفت برای گذران زندگی خود کار کنند مطلع هستید؟ آیا وضعیت نیمه جان را می بینید؟ به خدا و جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی کیا: ارزش یارانه مردم به 2 دلار رسیده است

حسینی کیا: ارزش یارانه مردم به 2 دلار رسیده است