مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-12اقتصادي

رابطه عکس سهام و ریال


معاون پیشین دبیرکل بورس تهران معتقد است مهم ترین عاملی که باعث رکوردشکنی های پی درپی شاخص های بورس و فرابورس ایران شده، کاهش ارزش پول ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، شاخص بورس تهران پس از عبور از کانال 1.

7 میلیون واحد، نخستین روز هفته جاری را با افت 12 هزار و 346 واحدی آغاز کرد و بدین ترتیب شاخص کل روی یک میلیون و 741 هزار و 296 واحد ایستاد.

این درحالی است که از چهارشنبه هفته گذشته به دلیل تحولاتی که ارتباط مستقیمی با بازار سرمایه داشت، اکثر تحلیلگران سعی داشتند تا وضعیت بازار سهام در روز گذشته را تحلیل و پیش بینی کنند.

هرچند عوامل بنیادینی مانند ثبات نسبی نرخ دلار در کانال 22 هزار تومان و وجود حجم نقدینگی قابل توجه درکنار بازدهی چشمگیر بازار سهام، همچنان بورس را حمایت می کند و دراین مسیر دولت نیز با تغییر برنامه های خود حمایت همه جانبه ای از آن داشته است، اما به دلیل ورود حجم قابل توجهی از پول به این بازار که به گفته مدیرعامل فرابورس ایران از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 40 هزار میلیارد تومان می رسد، بازار را بشدت حساس کرده است.

براساس تازه ترین آمارهای ارائه شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران تا نیمه تیر ماه جاری تعداد کدهای سهامداری صادر شده در کشور به نزدیک 49 میلیون فقره رسیده است و بدین ترتیب بیش از 42 درصد ایرانی ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه عکس سهام و ریال

رابطه عکس سهام و ریال