مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-12پزشكي

هیچ امیدی در تولید واکس و دارو «کرونا» در کمتر از یکسال وجود ندارد


معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه هیچ امید کوتاه مدت و میان مدتی که کمتر از یک سال باشد برای واکسن و دارو کرونا متصور نیستیم،گفت: بررسی ها نشان می دهد 75 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه مردم می توانند در خانه ماسک سه لایه تهیه کنند، گفت: بنده از یک پارچه پیژامه ماسک پارچه ای تهیه کرده ام.

وی با اشاره به اینکه ماسک سه لایه و ان 95 برای استفاده پزشکان است، افزود: متاسفانه استفاده از ماسک در تهران به 10 درصد و در شهرستان ها و مراکز استان ها به 20 درصد رسیده بود، اما با پویشی که به راه افتاد و با مرگ و میر بالای که متاسفانه بر اثر بیماری کرونا به وجود آمد، اکنون بررسی ها نشان می دهد که استفاده از ماسک در مراکز استان ها به 75 درصد و در تهران به 50 درصد رسیده است.

حریرچی تصریح کرد: استفاده از ماسک یکی از بهترین روش ها برای کنترل و پیشگیری از بیماری کووید 19 است؛ لذا توصیه می کنیم به محض خروج از خانه مردم از ماسک استفاده کنند.

دولت ها تحمل تعطیلی طولانی مدت را ندارند معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اقتصاد ما هم نیز مانند اقتصاد دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا است ادامه داد: دولت ها تحمل تعطیلی طولانی مدت را ندارند، در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ امیدی در تولید واکس و دارو «کرونا» در کمتر از یکسال وجود ندارد

هیچ امیدی در تولید واکس و دارو «کرونا» در کمتر از یکسال وجود ندارد