مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-12اقتصادي

چرا نقدینگی ها به سمت تولید نمی رود؟ 


یک کارشناس اقتصادی معتقد است که مسئولان کشور هنوز در سال جهش تولید، به تولید داخل اعتقادی پیدا نکردند و نقدینگی های سرگردانی که در این کشور وجود دارد عملا به سمت تولید نمی روند.

- ایسنا/مازندران یک کارشناس اقتصادی معتقد است که مسئولان کشور هنوز در سال جهش تولید، به تولید داخل اعتقادی پیدا نکردند و نقدینگی های سرگردانی که در این کشور وجود دارد عملا به سمت تولید نمی روند.

مهدی بشارتده سلوطی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر ساختارهای نامناسب اقتصادی بر نوسان بازار، با بیان اینکه، فرض نخست هرگونه فعالیتی همچون سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در تمام جوامع امنیت است، اظهار کرد: با فرض اینکه محیط اطراف به وسیله ارزش گذاری هایی که از لحاظ فرهنگی، قانونی یا نهادهای نظارتی، امنیتی و انتظامی سنجیده می شود باید به اندازه ای باشند تا با خیال آسوده به فعالیت خودشان ادامه دهند؛ بنابراین در بعد اقتصادی هم همین مورد مطرح است.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم باید در این شرایط اقتصادی امنیت سازی اقتصادی اتفاق بیفتد تا بتوانیم فضا را مناسب کنیم، گفت: منظور از امنیت سازی اقتصادی این است که یک اقتصاد باید آن قدر امن باشد تا قابلیت پیش بینی پذیری برای فضای اقتصادی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نقدینگی ها به سمت تولید نمی رود؟ 

چرا نقدینگی ها به سمت تولید نمی رود؟