مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-12سياسي

هاشمی: در مقابل کرونا مغرور شدیم


رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: برای حل این مشکل قانونی تا انتخابات بعدی در سال 1402 فرصت هست و در این باره با مجلس هم نظریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محسن هاشمی، در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران در سخنرانی پیش از دستور خودبا اشاره به رای هفته گذشته هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم برگزاری انتخابات شورایاریها که بدون مصوبه شورای اسلامی اعلام شد، گفت: سه دوره انتخابات شورایاری ها بدون مشکل برگزار شده اما سازمان بازرسی در آستانه برگزاری دوره چهارم آنرا نیازمند مجوز قانونی دانست.

وی با اشاره به پیگیری انجام شده شورا و مدیریت شهری در این خصوص گفت: با مصوبه هیات وزیران انتخابات دوره پنجم با موفقیت برگزار شد.

هاشمی ادامه داد: این موضوع جای نگرانی ندارد و با پیگیری شورای شهر تهران و شورای عالی استان ها و هیات وزیران در حال پیگیری و گنجاندن انتخابات شورایاری ها هستیم‌.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مجلس یازدهم با ما در این باره هم نظر است برای حل این مشکل قانونی تا انتخابات بعدی در سال 1402 فرصت هست.

رییس شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه دوره های آینده شورایاری ها با فرآیند قانونی با مجوز قانونی محکم تری برگزار خواهد شد، افزود: به این ترتیب می توانیم نه تنها برای تهران بلکه کلانشهرها و شهرهای بالای 250 هزار نفر شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: در مقابل کرونا مغرور شدیم

هاشمی: در مقابل کرونا مغرور شدیم