مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-12دانش

حریرچی: مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در واکنش به جلسه روز گذشته وزارت بهداشت با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در خصوص تصمیم گیری مجدد برای برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور گفت: - معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند امتحانات با شرایط مناسب برگزار خواهد شد، گفت: نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم و باید به این موضوع متعادل نگاه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در واکنش به جلسه روز گذشته وزارت بهداشت با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در خصوص تصمیم گیری مجدد برای برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور گفت: کل طول برگزاری کنکور و شرکت کننده های این آزمون به اندازه دو حضور در مراکز خرید در شهر ها از جمله تهران خطر ندارد.

در واقع چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می کنند و حتی بازار های دست دوم در برخی استان ها از شلوغی جمعیت بیداد می کند.

وی تصریح کرد: در امتحانات پیش رو و کنکور افراد با فاصله شرکت می کنند و داوطلبان در شهر های خودشان حضور دارند، فاصله های میان آن ها مناسب است، ضمن اینکه داوطلبان در جلسه آزمون ماسک خواهند زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد

حریرچی: مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد