مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-12پزشكي

ضرورت استفاده از ماسک برای اصناف گناباد/ با متخلفان برخورد می شود


همه متصدیان واحدهای صنفی این شهرستان باید در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، از ماسک هم استفاده کنند.

- حامد قربانی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت گناباد از نظر ابتلاء به بیماری کرونا، همه متصدیان واحدهای صنفی این شهرستان باید در کنار رعایت همه پروتکل های بهداشتی، از ماسک هم استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گناباد، از امروز، یکشنبه 22 تیرماه، مجامع امور صنفی با هر کدام از اصنافی که از رعایت این نکات و پروتکل های بهداشتی، تخطی کنند، برخورد خواهد کرد.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه استفاده از ماسک توسط کارمندان و مراجعه کنندگان در دستگاه های دولتی، از هفته گذشته اجباری شده است، تصریح کرد: از امروز، استفاده از ماسک در واحدهای صنفی شهرستان گناباد هم الزامی شد تا رعایت این امر توسط متصدیان صنوف، زمینه فرهنگ سازی مناسب برای استفاده ماسک توسط مشتریان را نیز فراهم کند.

قربانی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، اختیارات دانشگاه علوم پزشکی گناباد برای برخورد با بخش هایی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره بیندازند، افزایش یافته است، بیان کرد: باید با هم افزایی و تقویت همکاری های بین بخشی ادارات و رفع خلأها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ماسک برای اصناف گناباد/ با متخلفان برخورد می شود

ضرورت استفاده از ماسک برای اصناف گناباد/ با متخلفان برخورد می شود