مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-12سياسي

بازارچه هلاله شمالی برای تصویب به هیئت دولت رفت


بازارچه هلاله شمالی که از مطالبات مهم استان بوده است خوشبختانه در شورای ساماندهی مبادلات مرزی مصوب شده و برای تصویب به دولت رفته است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: بازارچه هلاله شمالی که از مطالبات مهم استان بوده است خوشبختانه در شورای ساماندهی مبادلات مرزی مصوب شده و برای تصویب به دولت رفته است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست کار ویژه مرز استان با اشاره وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: ظرف چند روز گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و هزینه های زیادی از بعد جانی و مالی بر استان وارد شد.

وی با فاجعه خواندن 220 ابتلا و 7 فوتی در طول یک شبانه روز در استان، تاکید کرد: خیلی اصرار کردیم، خواهش کردیم، مصوبه کردیم و به هر راهی که ممکن بود متوسل شدیم که مردم در این شرایط در اجتماعات حضور نیایند، مراسمات عزا و شادی را به تاخیر بیندازند، سفر نروند و .

اما متاسفانه برخی جور دیگر عمل کردند و با تشکیل اجتماعات و مراسمات هم جان خود و هم جان دیگران به خطر انداختند.

استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت مسئولیت پذیری اجتماعی آحاد مختلف جامعه در این شرایط حساس، افرود: افرادی که آگاهانه باوجود داشتن علامت بیماری کرونا در جامعه، اداره و خانواده حضور می یابند و بیماری کرونا را انتقال می دهند و جان مردم را به خطر می اندازند، بدانند که مرتکب جنایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه هلاله شمالی برای تصویب به هیئت دولت رفت

بازارچه هلاله شمالی برای تصویب به هیئت دولت رفت