مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-12اقتصادي

بورس مسکن، عامل افزایش بیشتر قیمت در بازار


نایب رییس انجمن انبوه سازان با راه اندازی بورس مسکن مخالفت کرد و گفت: ورود مسکن به بازار سرمایه و بورس باعث افزایش قیمت مسکن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، نایب رییس انجمن انبوه سازان در مصاحبه با سیما گفت: ورود مسکن به بازار سرمایه و بورس باعث افزایش قیمت مسکن می شود.

ایرج رهبر افزود: تضمینی نیست که با تامین منابع ساخت و ساز ثبات قیمت مسکن محقق شود.

نایب رییس انجمن انبوه سازان گفت: در قبل تلاش بر این بوده که مسکن بجای وارد شدن به بازار سرمایه به بازار مصرف وارد شود چون در این صورت موجب افزایش قیمت مسکن خواهد شد بنابراین برای ورود مسکن با توجه به انتظار سود از این بخش نباید انتظار ارزان شده مسکن شود.

نایب رییس انجمن انبوه سازان گفت: به بهانه تامین مالی برای سازندگان و انبوه سازان نمی توان اطمینان داشت سرمایه و سودکلانی که از بورس بدست می آید وارد بازار مسکن شود.

ایرج رهبر گفت: ورود به بازار سرمایه برای افزایش سود و سرمایه است بنابراین وقتی سرمایه وارد بورس مسکن شود قیمت های مسکن را افزایش خواهد داد.

او افزود: به طور مثال ورود فولاد و پتروشیمی به بورس نه تنها قیمت را کاهش نداد بلکه موجب افزایش قیمت شد پس بازار مسکن نیز با ورود به بورس قیمت ها را بیش از این افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس مسکن، عامل افزایش بیشتر قیمت در بازار

بورس مسکن، عامل افزایش بیشتر قیمت در بازار