مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-11سياسي

طرح جامع تامین آب شرب استان اردبیل تدوین و مصوب شده است


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: طرح جامع تامین آب شرب استان اردبیل در افق سال 1425 شمسی مطالعه، تدوین و مصوب شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: طرح جامع تامین آب شرب استان اردبیل در افق سال 1425 شمسی مطالعه، تدوین و مصوب شده است.

عباس جنگی مرنی در نشست مشترک با اعضای شورای عالی استان اردبیل، اظهار کرد: شان و جایگاه اجتماعی منتخبان مردم استان در شوراهای اسلامی شهرستان ها و شورای عالی استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت آب منطقه ای اردبیل آمادگی دارد برای تعامل بیشتر و همفکری لازم هر 6 ماه یکبار نشست مشورتی را در راستای بررسی مسائل و حل مشکلات شهرستانهای مختلف استان و همکاری های دوجانبه برگزار کند تا با استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی شهرستانها، بسیاری از چالشهای حوزه آب رفع شود.

جنگی مرنی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی در مصرف آب و توجه به الزامات توسعه پایدار با رویکرد تعدیل نمودن مسائل مربوط آب و حفظ و صیانت از منابع آب سطحی و زیرزمینی خاطرنشان کرد: با پرهیز از اقدامات مقطعی، ضرورت دارد مردم را نسبت به اقدامات خوب و اثربخش وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای اردبیل و برنامه های حوزه آب در استان اردبیل بیشتر آشنا کنیم تا با تکیه بر گفتمان فرهنگی و شفافیت و صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع تامین آب شرب استان اردبیل تدوین و مصوب شده است

طرح جامع تامین آب شرب استان اردبیل تدوین و مصوب شده است